Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu / pod red. Leny Kolarskiej-Bobińskiej ; Instytut Spraw Publicznych. Warszawa : ISP, 2004. 14/2017/101.
Oferty 2017 (dublety) » oferta 14/2017
Osoby, które kupiły tę publikację kupiły także:
- Polityka ekonomiczna / pod red. Antoniego Fajferka. Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 1999. 13/2017/117.0.00zł
- O giętkości języka : poradnik dla uczących się języków obcych / Lucyna Gołębiowska. Warszawa : Wydawnictwo "Wiedza Powszechna", 1998. 11/2017/36. 0.00zł
- Studia z dziejów oświaty XVIII-XX wieku / pod red. Mirosławy Chamcówny. Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 1993. 10/2017/7.0.00zł
- Leksykon problemów międzynarodowych i konfliktów zbrojnych / Czesław Mojsiewicz. Wrocław : Atla 2, 2003. 5/2017/108.0.00zł
- Wielkie daty filozofii nowożytnej i współczesnej / Dominique Folscheid ; przeł. Jerzy Niecikowski. Warszawa : Prószyński i S-ka, 2000. 5/2017/25.0.00zł