Jeziński Marek - Marketing polityczny a procesy akulturacyjne : przypadek III Rzeczpospolitej. Toruń 2004.
Publikacje Wydawnictwa Naukowego UMK / NCU Press publications » Ekonomia, Demografia, Handel, Statystyka
Cena:0.00zł
masz pytania?
cf: 25,20
Osoby, które kupiły tę publikację kupiły także:
- Bibliotekarz dziedzinowy w bibliotekach akademickich. Toruń 2001.0.00zł
- Przyborowska Beata - Szkoły niepubliczne w Polsce : oczekiwania i rzeczywistość. Toruń 1997. 0.00zł
- Osińska Magdalena - Ekonometryczne modelowanie oczekiwań gospodarczych. Toruń 2000. 0.00zł
- Głowacka Ewa - Studium zastosowania kompleksowego zarządzania jakością (TQM) w bibliotekoznawstwie i informacji naukowej. Toruń 2000. 0.00zł
- Schulz Roman - Wykłady z pedagogiki ogólnej. Cz. 3. - Logos edukacji. Toruń 2009. 0.00zł