Andruszkiewicz Krzysztof - Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu. Toruń 2007.
Publikacje Wydawnictwa Naukowego UMK / NCU Press publications » Ekonomia, Demografia, Handel, Statystyka
Cena:0.00zł
masz pytania?
cf 23,00
Osoby, które kupiły tę publikację kupiły także:
- Leszniewski Tomasz - Tożsamość jednostki w zmieniającym się społeczeństwie. Toruń 2008.0.00zł
- Płeć w życiu publicznym. Toruń 2009.0.00zł
- Kwiecińska-Zdrenka Monika - Aktywni czy bezradni wobec własnej przyszłości ? : młodzież wiejska na tle ogółu młodzieży. Toruń 2004.0.00zł
- Kulicki Mariusz - Kryminalistyka : wybrane zagadnienia teorii i praktyki śledczo-sądowej. Toruń 2005.0.00zł
- Kluz Tadeusz - Zachowania dewiacyjne młodzieży w percepcji rówieśników. Toruń 2005.0.00zł