Zakup książek z grantów

Zakup książek drukowanych i elektronicznych z grantów oraz innych funduszy (przeznaczonych do inwentarza Biblioteki Głównej) - informacja dla pracowników Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

1. Zamówienie wyceny wskazanych książek

Zamawiając wycenę należy:

  • podać dokładny opis bibliograficzny publikacji: autor, tytuł, miejsce wydania, wydawnictwo, data wydania, ISBN. 
  • podać dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres służbowy, numer telefonu, adres email, numer karty bibliotecznej. 
Prośby o wycenę można składać w formie elektronicznej na adres: Maria.Lemanska@bu.umk.pl lub w formie tradycyjnej w Sekretariacie Biblioteki Uniwersyteckiej (ul. Gagarina 13, I piętro).

2. Potwierdzenie zamówienia

Zamówienia zakupu książek należy składać przez system Xprimer.

3. Otrzymanie książek, rozliczenie faktury

Po otrzymaniu przez Bibliotekę zamówionej książki (książek) nastąpi wpis do inwentarza i rezerwacja dla osoby zgłaszającej zakup. Po opracowaniu będzie możliwy odbiór w Wypożyczalni Biblioteki Głównej. Termin odbioru zostanie podany w automatycznym mailu. Okres wypożyczenia wynosi 12 miesięcy. Obieg faktury będzie się odbywał przez system Xprimer (w okresie przejściowym w formie papierowej).

4. Uwagi ogólne dotyczące realizacji zamówień

Standardowy okres realizacji zamówienia, licząc od dnia złożenia zamówienia do dnia otrzymania przez Bibliotekę Uniwersytecką wynosi - w przypadku książek polskich ok. 3 tygodni, w przypadku publikacji zagranicznych ok. 5 tygodni. W pojedynczych przypadkach czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet do 2 miesięcy. Bardzo prosimy odpowiednio wcześniej planować zakupy książek, zwłaszcza gdy zbliża się termin rozliczeń zewnętrznych źródeł finansowania.

W razie jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości należy kontaktować się z: Maria Lemańska, Oddział Gromadzenia i Kontroli Zbiorów Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu, tel. (056) 611 4396, email: Maria.Lemanska@bu.umk.pl